.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه علوم پزشکی مازندران به درج یک خبر

در پی درج گزارشی تحت عنوان "سهل انگاری اورژانس 115باعث مرگ جوان قائمشهری شد" در سایت خبری شمال نیوز، توضیحات کامل و دقیق این حادثه از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارایه شد.

در این جوابیه آمده است:

مدیرمحترم سایت خبری شمال نیوز
سلام علیکم
احتراما"، درپاسخ به گزارش درج شده در این سایت با عنوان"سهل انگاری اورژانس 115باعث مرگ جوان قائمشهری شد"، به استحضارمی رساند طبق بررسی های این مرکز ازمکالمات ضبط شده درتاریخ 27/7/92گزارش صحیح ودقیق به این صورت است:
1-  تماس اول همراه بیمار با قسمت اداری اداره اورژانس115 استان ودرخواست استفاده ازبالگرد خصوصی یا دولتی جهت انتقال بیمار
2- راهنمایی به ایشان درخصوص لزوم تماس بیمارستان باشماره 115(قسمت کشیک 24ساعته) و اعلام درخواست جهت بررسی، هماهنگی ومساعدت با درنظرگیری شرایط جسمی بیمار، دستوراعزام و مجوزپرواز براساس نظریه متخصص محترم معالج بیمار
3- تماس سوپروایزر محترم بیمارستان فاطمه زهرا درساعت 13:25با115مبنی بردرخواست همراه بیمار به ترخیص بیمار با رضایت شخصی برخلاف توصیه های بیمارستان وانتقال به تهران با مسئولیت شخصی و استفاده ازآمبولانس زمینی معمولی115برای این موضوع.
  4-باتوجه به رضایت شخصی بیمار،انتقال وی به عهده همراهان بوده که ازآمبولانس خصوصی نیز استفاده نمودند.
5-  این مرکز با نزدیک به 400نیروی تخصصی و70پایگاه شهری وجاده ای بصورت 24ساعته درهمه ایام سال فعال بوده ودرحال خدمت رسانی به مددجویان ، بیماران ومصدومین می باشد.
6-  بالگرد این مرکز ماموریتهای متعدد امدادی و انتقال بیماران ومصدومین را درسراسر سال باتوجه به پروتکلهای تخصصی خودانجام می دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 28 مهر 1392
lمدیریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران کپسول ژله ای نیفی دیپین چیست؟ آیا این کپسول برای جلو گیری از زردی است؟ مورخه 92/7/7 یک دکتر در بیمازستان رازی قائم شهر به کودک سه روزه ای که زردیش10.6 بوده کپسول نیفی دیپین می دهد این در حالی است که: 1) این کپسول برای کاهش فشار خون و مخصوص بزرگسالان است 2) بخاطر اینکه به شدت فشار را پایین می آورد در دهان انسان بزرگسال به فاصله هر 5 دقیقه یک قطره می ریزند 3) روش کاری این دارو به خاطر خطر زیادش حدود 10 سال است منصوخ شده است 4)این دکتر بی سواد مایع داخل کپسول را توسط سرنگ به دهان این کودک می ریزد و بعد از حدود10 دقیقه فوت می نماید خدا می داند چه دست های کثیفی در کار بود که پدر و مادر این کودک معصوم متوجه اشتباه این دکتر نشوند که الحمدالله این چنین نشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.